Waarom?

Ik werd er doodmoe van vroeger, van die eeuwige vraag van mijn kinderen bij werkelijk alles: Waarom? Waarom is het gras groen? Waarom kijkt die man zo boos? Waarom loopt die vrouw zo raar? Afijn, we kunnen ze vast allemaal zelf wel invullen. En dit zijn nog de gemakkelijkste vragen, geloof me. Het mooiste is vaak ze zelf het antwoord te laten invullen. Dan komen er mooie dingen voorbij: een ‘waai-boot’ voor een zeilboot bijvoorbeeld.

Nieuwsgierig

Wat het eeuwige Waarom? uit onze vroegste jeugd aangeeft is hoe nieuwsgierig we zijn. Eigenlijk willen we alles weten. Het antwoord op Waarom? kan zomaar een leegte vullen, een bevredigend gevoel geven of de doorslag geven voor een beslissing. Dezelfde vraag staat tegenwoordig centraal in de marketing. Inmiddels ‘marketinggoeroe’ Sinek gaf aan dat in je marketingstrategie in feite je ‘why’ belangrijker is dan je ‘what’. Dat vind ik ook en na het lezen van de informatie op deze website jij wellicht ook.

Jouw verhaal

Waarom vraag je aandacht voor jouw merk of product, waarom zou iemand iets bij jou of van jou gaan kopen? Mijn why is duidelijk: ik vind het een uitdaging om mijn vinger op de juiste boodschap van jouw product of bedrijf te leggen. De kern van de zaak, die jou uniek maakt, datgene dat de consument overtuigt, en dat in alle uitingen naar voren laten komen. Van website, tot advertentie tot compleet concept. Jouw verhaal: in woord en beeld, online en offline.

Unieke boodschap

De website, het digitale platform, mooie folders of magazines, promotie: het moet er allemaal zijn, tot in de puntjes verzorgd en kloppend. En daar zorg ik voor. Maar het is niets wanneer je in al die uitingen niet jouw unieke boodschap overbrengt: consequent, herkenbaar en overtuigend. Ik breng alles samen…

Nieuwsgierig geworden? Kan ik je helpen met het vinden van jouw unieke Waarom?

Neem hier contact op voor een afspraak.